شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام برومند رازیانی

حوزه/ حجت الاسلام رازیانی با اشاره به اینکه برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی فراجناحی و با محوریت مردم برگزار می‌شود، گفت: طبق آخرین آمار هم اکنون در کردستان ۲۰۰ تشکل دینی زیر نظر تبلیغات اسلامی این استان فعالیت می کنند و نیز ۶۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان های قروه و بیجار فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام برومند رازیانی امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن جلسات این اداره برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: مُبلغ واقعی کسی است که هرگز به خاطر خشنودی خلق و مردم، حکم خداوند را رها نکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی، اموری که به او واگذار شده است را به عنوان یک تکلیف دینی می بیند و در این راستا با در نظر گرفتن بسترهای فرهنگی در استان این برنامه ها را اجرا می کند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: یکی از محوری ترین برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی جهاد تبیین می باشد.

وی در ادا با اشاره به حضور خوب هیئت های مذهبی و موسسات فرهنگی و قرآنی در سطح این استان ، عنوان کرد: همزمان با دیگر نقاط کشور «بنیاد نوجوان» در استان کردستان تاسیس شده است که جامعه هدف برنامه های این بنیاد نوجوان هستند.

این استاد حوزه با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستان و اوقات فراغت، گفت: امسال در قالب اردوهای فرهنگی و تربیتی بیش از ۲ هزار نوجوان کردستانی در این اردوها شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی فراجناحی و با محوریت مردم برگزار می‌شود، اظهار کرد: طبق آخرین آمار هم اکنون در کردستان ۲۰۰ تشکل دینی زیر نظر تبلیغات اسلامی این استان فعالیت می کنند و نیز ۶۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان های قروه و بیجار فعال هستند.

حجت الاسلام رازیانی با اشاره به وجود 800 مداح شیعه و اهل سنت در کردستان، عنوان کرد: برای بانوان کردستانی برنامه های ویژه ای در دست اجرا داشته و داریم که یکی از این برنامه ها همایش «بانوی آفتاب» می باشد که در این برنامه از بانوان فرهیخته و نخبه کردستانی تجلیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه سخنان خود افزود: طبق آمار موجود در بخش قرآنی ۳۴۰ خانه قرآنی و مؤسسه قرآنی در کردستان داریم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزاری گفتمان های دینی برای نوجوانان و جوانان و نیز نشست‌های تخصصی با روحانیون و طلاب این خطه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha