دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی با مسئولین مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، ظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین مجتبی گودرزی مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی به همراه معاونین آموزش، پژوهش و فرهنگی و مسئول امور ساماندهی و نظارت از مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) شهر اراک بازدید کرد.

حجت الاسلام گودرزی ضمن قدردانی از کادر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک گفت: هدف از این بازدیدها در راستای تقویت و هم افزایی و تعامل با مدیر و معاونین مدارس علمیه می باشد .

وی در ادامه به بررسی مشکلات، امکانات و وضعیت تحصیلی و نیازمندی‌های طلاب و مدرسه پرداخت و بیان کرد: حوزه های علمیه ترویج قلب تشیع است که باعث می شود مسئولین حوزه های علمیه در سخت ترین شرایط این چراغ را روشن نگه دارند .

در ادامه، خانم فرخی مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک به تشریح فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در این مدرسه پرداخت .

وی اظهار کرد: مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک در سال ۱۳۹۰ تاسیس شده که موسس آن آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی می باشد و مجموعاً ۲۵۰ طلبه دانش آموخته و در حال تحصیل دارد.

مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک خاطر نشان کرد: بحمدالله مبلغین این مدرسه به جهت کارهای تبلیغی که انجام می دهند در سطح شهر خوب درخشیدند و در طول سال به مشغول فعالیت و جذب و پذیرش طلبه می باشند.

بازدید مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان مرکزی از مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha