شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: شهید بهشتی در حوزه علمی یکی از تئوریسین ها و نظریه پردازان اسلام بود که هنوز هم نظرات و آراء این شهید در محافل علمی مورد بحث قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه امروز مزار شهدای شهرستان سنندج با حضور استاندار و دیگر مسئولان و مدیران کل غبارروبی شد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان در این مراسم اظهار کرد: امنیت امروز ملت و جامعه ما مرهون خون شهدا و رهبری امامین انقلاب است.

استاندار کردستان با اشاره به جایگاه شهید آیت‌الله بهشتی عنوان کرد: نباید شهید بهشتی را تنها به یک شخص خاص و ویژه محدود کرد بلکه ایشان شخصیتی بزرگ و بی نظیر بودند که در مقابل دشمنان انقلاب و نظام با اقتدار ایستادند.

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی فقیه و مجاهدی عالم و در عین حال مظلوم بود، عنوان کرد: ساختارهای اداری و سه قوه کشور به نوعی مکمل همدیگر هستند که وظیفه رفع مشکلات مردم و اقتدار نظام اسلامی را بر عهده دارند. در این میان وظیفه قوه قضائیه برای اجرای عدالت بسیار مهم و حائز اهمیت است و در این راه شهدای بسیاری همانند شهید بهشتی و یارانش را تقدیم کرده است.

استاندار کردستان اظهار کرد: شهید بهشتی در حوزه علمی یکی از تئوریسین ها و نظریه پردازان اسلامی بود که هنوز هم نظرات و آراء این شهید در محافل علمی مورد بحث قرار می گیرد.

زارعی کوشا با اشاره به اغتشاشات سال گذشته و تلاش دشمن برای ایجاد ناامنی گفت: دشمنان به خیال باطل خود فکر می کردند نظام جمهوری اسلامی منزوی و متزلزل شده است، ولی امروز شاهد یک اقتدار مثال‌زدنی هستیم؛ اقتداری که دشمن را عملاً به حاشیه رانده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha