دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه وحدتیه

حوزه/ امام جمعه وحدتیه با اشاره به مساله نفوذ گفت: مواظب نفوذی‌ها در حوزه اقتصادی کشور باشیم چراکه در هفته جاری انتخابات اتاق بازرگانی انجام شد و متاسفانه فردی معلوم الحال با یک سابقه سیاه به ریاست اتاق بازرگانی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ولی صمصامی امام جمعه وحدتیه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره فرمان مقتدرانه فرماندهی انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: هفته جاری، سردار مفخمی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از بعضی یگان‌های این استان بازدیدی داشت و در رابطه با برخورد با زورگیران و خلاف کاران و مزاحمین مردم، دستورات قاطعی صادر کردند که متاسفانه فیلم این بازدید تقطیع شد و به جامعه چنین القاء گردید که این دستور در ارتباط با بدحجاب‌ها بوده، در صورتی که وقتی اصل فیلم در فضای مجازی بازنشر شد، حقیقت برملا و خیلی از جنایت کاران فضای مجازی مفتضح شدند.

وی افزود: اما آنچه که مایه تأسف شد، برخورد غیراخلاقی سخنگوی قوه قضاییه بود که از دستور این فرمانده دلاور فراجا گلایه کرد.

امام جمعه وحدتیه با انتقاد از این اقدام گفت: آقایان با حقوق‌های چند ده میلیونی لازم نیست در ملاءعام آن هم در جایگاه سخنگوی یک قوه توصیه اخلاقی صادر نمایند و ابهت و اقتدار این نیروی زحمتکش را لکه دار نمایند، اگر اهل توصیه هستند مجموعه خودشان شدیداً نیاز به اصلاح دارد، آنجا را اصلاح کنند.

حجت الاسلام صمصامی افزود: نیروهای خدوم و مخلص فراجا با اقل امکانات با جان و دل و کمترین حقوق پای امنیت عمومی ملت ایران ایستاده‌اند و در این راه روزانه شهید تقدیم و به این کار هم افتخار می‌کنند.

امام جمعه وحدتیه یادآور شد: مواظب نفوذی‌ها در حوزه اقتصادی کشور باشیم، چرا که در هفته جاری انتخابات اتاق بازرگانی انجام شد و متاسفانه فردی معلوم الحال با یک سابقه سیاه به ریاست اتاق بازرگانی انتخاب شد.

‌وی ادامه داد: با اینکه حراست وزارت صمت نظرش درباره این فرد را اعلام کرده بود که صلاحیت ندارد و جواب استعلام از وزارت اطلاعات هم منفی بود، اما اسم وی در بین کاندیداها بود.

حجت الاسلام صمصامی اظهار کرد: آنجا که در قانون به اتاق بازرگانی و به‌ویژه رییس آن اختیارات قابل توجه اقتصادی داده شده و حضور وی در مجامع حساس تصمیم ساز در حوزه اقتصادی قابل ملاحظه است، انتخاب فردی که فاقد تعهدات حداقلی برای تصدی ریاست اتاق بازرگانی باشد، به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

امام جمعه وحدتیه گفت: توجه داشته باشیم که مردمی سازی اقتصاد به این معنا نیست که فرمان اقتصادی کشور را به گروهی سرمایه دار لامذهب و غیر متعهد به نظام و انقلاب و وطن فروش سپرده شود، چرا که این افراد قطعاً دنبال منافع شخصی و حزبی و باند خود هستند و هیچگاه دنبال منافع مردم نبوده و نیستند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم کلیپ ناصر اولیایی یهودی در جمع یهودیان ایرانی آمریکا را که اقرار می‌کند با تظاهر به مسلمانی ۱۴ سال رییس اتحادیه بنکداران پارچه بازار تهران بوده را حتماً ببینید، او با افتخار و به زبان فارسی، از نفوذ هم وطن‌های یهودی‌اش در شاه‌راهای حیاتی و جای جای بنگاه‌های اقتصادی در ایران حرف می‌زند، فکر می‌کنید این شبکه پیچیده و مسلط بر اقتصاد ایران پس از انقلاب چه شد؟

حجت الاسلام صمصامی گفت: بدون شک این شبکه مخفی یهودیان و بهائیان و ساواکیان هنوز هم فعالند و یکی از علت‌های اصلی ناراضی تراشی و اغتشاشات و یکی از دلایل اینکه امورات نظام آن طور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود، همین نکته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha