شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار طلاب خوزستانی مقیم قم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: دشمن می‌خواهد از طریق بی حجابی زن را به انحراف بکشاند. امروز در مناطق گوناگون کشور عده ای برای بی حجابی پول می‌گیرند و برنامه‌ریزی شده کار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: براساس نظرسنجی بیشترین میزان مصرف مواد مخدر در سنین ۱۴ تا ۲۶ سالگی است. این بازه، سن خاص و حساسی هست به همین ملاحظه همه ما و دستگاه های فرهنگی ساز باید برای این قشر برنامه ریزی کنند.

امام جمعه اهواز افزود: اعتیاد عاملی موثر در بروز جرائم خرد است. ۵۵ درصد از طلاق ها، ۳۵ درصد شرارت ها، ۳۰ درصد کودک آزاری، حدود ۲۰ درصد قتل های عمد و ۴۰ درصد سرقت ها است.

وی با بیان این‌که پدر و مادر سه سؤال از خود نسبت به فرزندشان هنگام خروج از منزل بپرسند، افزود: فرزند من اگر بیرون خانواده می‌رود کجاست؟ با چه کسی است؟ چه می‌کند؟.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با تاکید براینکه خواندن خطبه غدیریه در تمام مساجد و مصلی ها در دستور کار باشد، خاطرنشان کرد: عمده دلالت ها نسبت به ولایت حضرت امیرالمومنین(ع) در این خطبه آمده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به کلام نورانی "مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ"، اظهار کرد: فکر کنیم آیا معقول است شخصیت آسمانی پیامبراکرم(ص) هزاران نفر را جمع‌ کند و حضرت علی(ع) را به عنوان دوست معرفی‌کند؟ آیا معرفی دوست این‌ همه اختلاف و دشمنی می خواهد؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که معنای متداول مولا خلافت است، گفت: ایام ولایت اعیاد پیش‌رو به ویژه میلاد عید غدیر خم را تبریک و تهنیت عرض ‌می‌کنم.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که در جهت برگزاری باشکوه جشن های عید غدیر همت ویژه ای داشته باشید، خاطرنشان کرد: شاعران و مدیحه سرایان اهل بیت(ع) در این عید سنگ تمام بگذارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: در هر مسیر و محله ای سعی شود کوچه به کوچه و خیابان به خیابان پرچم و لامپ به عنوان شور علوی نصب شود. جشن محله ای، منطقه ای و فضاسازی خیابان و محلات برعهده مساجد است و به میدان بیایند و دستگاه‌ها نیز به میدان بیایند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان هفتم تیرماه سالروز شهادت معمار بزرگ دستگاه قضا و یاران ایشان را تسلیت گفت و افزود: اقدامات خوبی در دستگاه قضا در حال انجام است. در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز دستگاه قضا اقداماتی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که دولت کارهای زیربنایی بسیار خوب در حال انجام دارد، خاطرنشان کرد: در عرصه اشتغال تلاش و برای استان خوزستان برنامه‌ریزی شود. در زمینه مسکن، مهار تورم و گرانی مردم باید شاهد نتایج آن باشند.

امام جمعه اهواز با خاطرنشان کرد: شاهد دستاوردهای سفرهای منطقه ای و غیر منطقه ای رئیس جمهور خواهیم بود.

وی گفت: امروز استکبار برای فروپاشی خانواده برنامه‌ریزی کرده است. محور خانواده زن است. دشمن می‌خواهد از طریق بی حجابی زن را به انحراف بکشاند. امروز در مناطق گوناگون کشور عده ای برای بی حجابی پول می‌گیرند و برنامه‌ریزی شده کار می کنند.

امام جمعه اهواز با بیان این‌که مسئولان نسبت به دسته ای از بی‌حجابان مسئولیت دارند، ادامه داد: نسبت به حجاب هم‌ به مسئولان و هم مردم توصیه می‌کنم. اگر مسأله بی حجابی گسترش پیدا کرد جامعه متدین مقصر است چراکه به وظیفه خود عمل نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خ IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    1 0
    نه حجاب پولیه نه بی حجابی یه زمانی بزور هم نتوانستند حجاب از سر زنان بکشند چه رسد به پول کمی اندیشه خوب است