دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1094172
۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
فوقی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با تأکید بر این که حدود ۱۰۰ موکب در ایام غدیر در اصفهان برپا خواهد شد، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار توزیع ارزاق در ایام دهه ولایت انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی فوقی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم نگاه تحولی در تبلیغات اظهار داشت: یک ماه پیش ستاد غدیر در استان اصفهان تشکیل شد و با نگاهی جدید رویدادهای این روز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تسهیل مجوز برگزاری رویدادهای غدیر و راه‌اندازی کارناوال‌های شادی و ایجاد ایستگاه‌های صلواتی بدون ایجاد راه‌بندان را از موارد بررسی شده در این جلسات عنوان کرد و گفت: طی جلسات مشترک با هیأت‌های مذهبی بر این مسئله تاکید شد که امروز با ذائقه متفاوت نوجوانان و جوانان در برگزاری رویدادهای مذهبی مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: برای حضور پرشورتر جوانان در مناسبت‌های عبادی باید تدبیر و برنامه‌ریزی شود، گرچه جوانان ما معتقد و علاقه‌مند هستند، اما آن‌ها از ما انتظار تحول دارند، بنابراین باید مقتضیات زمان را در نظر بگیریم.

حجت‌الاسلام فوقی با تأکید بر این که حدود ۱۰۰ موکب در ایام غدیر در اصفهان برپا خواهد شد، اظهار کرد: امسال برای نخستین بار توزیع ارزاق در ایام دهه ولایت انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به مسیر پیاده روی روز عید غدیر در اصفهان گفت: پیاده روی غدیر از پل شهرستان تا پل مارنان برگزار می‌شود و در طول مسیر ایستگاه‌های فرهنگی برپا خواهد شد، البته این برنامه متعلق به سازمان تبلیغات نیست، بلکه مردمی است و امیدوار هستیم مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام فوقی به تأسیس بنیاد نوجوان در سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: این بنیاد در ایام عید غدیر به منظور به میدان آوردن نسل نوجوان، جشن‌هایی مخصوص آنها را پیگیری خواهد کرد و علاوه بر آن اجرای پویش نشر خوبی‌ها با تشکیل جلسات آموزشی حدود ۲۰۰ نفر مبلغ در دستور کار قرار دارد که در بحث تبیین چگونگی پرداختن به مناسبت‌های نشاط آفرین مانند غدیر آموزش دیده‌اند.

وی برگزاری جشن‌های محلی در خیابان‌ها و پارک‌ها را مستلزم حمایت و تسهیل‌گری شهرداری اصفهان دانست و عنوان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر این رویدادها به حمایت و تسهیل‌گری شهرداری اصفهان نیازمند هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha