شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم با بیان اینکه حفظ حقوق عامه مردم رسالت دستگاه قضاست گفت: توجه به امر مهم انجام تکالیف صحیح و به موقع ادارات و نهادها ضروری است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان جم ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در این نشست گفت: دستگاه قضا به عنوان رکن موثر در جامعه و تنظیم کننده اوضاع جامعه است.

وی با بیان اینکه حفظ حقوق عامه مردم رسالت دستگاه قضاست افزود: توجه به امر مهم انجام تکالیف صحیح و به موقع ادارات و نهادها ضروری است.

امام جمعه جم با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت شود.

حجت الاسلام محمدی در پایان از رئیس، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری شهرستان جم تقدیر کرد.

شورای تبلیغ و اعزام مبلغین جهادی به روستاها فعال شود

امام جمعه جم همچنین به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی از این اداره در شهرستان جم بازدید کرد.

حجت‌الاسلام محمدی در نشست با رئیس تبلیغات اسلامی جم گفت: اداره تبلیغات اسلامی با احصاء نیازمندیها و با برنامه ریزی دقیق و مشورت با روحانیون و نخبگان طرح های کاربردی در حوزه دین و تبلیغات را اجرا نماید.

وی ادامه داد: شورای تبلیغ و اعزام مبلغین جهادی به روستاها فعال شود. طلاب و روحانیون با استعدادی که دارند ساماندهی شوند و در حوزه جوانان و نوجوانان فعالیت های موثر، هدفمند و قوی شروع و به صورت مستمر صورت پذیرد.

حجت الاسلام محمدی با تقدیر از تلاش‌های رئیس اداره تبلیغات شهرستان بر لزوم تکمیل، تجهیز خانه های عالم و احداث خانه های عالم روستاهای چاهه و آبگرمک تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha