یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات درسهایی از قرآن استاد قرائتی شهرستان خدا آفرین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، درسهایی از قرآن به صورت هفتگی از هفته دوم آبان ۱۴۰۱ لغایت اسفند ۱۴۰۱ به صورت آنلاین درسطح مناطق و نواحی استان برگزار شد و سه نفر از دانش آموزان شهرستان خدا آفرین حائز رتبه برتر کشوری شدند.

تعداد ۳۳۰ نفر از دانش آموزان مناطق و نواحی شهرستان در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد نیز ۱۴۰ نفر حائز رتبه منطقه ای شدند و پس از تصمیم شورای اقامه نماز آموزش و پرورش خدا آفرین و ستاد اقامه نماز شهرستان مصوب شد علاوه بر سه نفری که موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده بودند، 10 نفر هم از سوی امام جمعه و آموزش وپرورش تجلیل شوند.

براین اساس مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات درسهایی از قرآن استاد قرائتی شهرستان خدا آفرین با حضور حجت الاسلام ضیائی امام جمعه شهرستان خدا آفرین برگزار شد.

حجت الاسلام ضیائی در این مراسم با تاکید بر اهمیت آموزش نماز به کودکان و نوجوانان و وظیفه سنگین آموزش و پرورش، گفت: کودکان و نوجوانان به فرموده پیامبر عظیم شان اسلام، مانند زمین بکر هستند، که می توان در آن هم راه سعادت را کاشت و هم راه شقاوت را، همه باید دست در دست هم بدهیم، با روش های مختلف این معارف گرانقدر را به فرزندانمان بیاموزیم، که مسابقه و ایجاد رقابت، یکی از این راه هاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha