یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه بویین زهرا از مسئولان فضای مجازی خواست مراقب توطئه‌های شوم فرهنگی دشمنان نسبت به نسل نوجوان وجوان در جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی امروز در آیین افتتاحیه دوره های ویژه اوقات فراغت دانش آموزان مسجد جامع شهر بویین زهرا ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) بر بهره گیری بیشتر از آموزه های اخلاقی وسبک زندگی ائمه معصومین علیهم السلام تأکید کرد.

وی، اوقات فراغت را مهم‌ترین و دلپذیرترین اوقات برای نوجوانان دانست و گفت: مقطع نوجوانی و جوانی آمیزه ای از شور و شعور، اندیشه و احساس و نقطه پروازی برای آرزوها است و از اهمیت به سزایی برخوردار است که لازم است از این مقطع ارزشمند به نحو احسن در راستای فراگیری مهارت های زندگی بهره جست.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: فضای مجازی ما در دسترس دشمن قرار دارد و باید مسئولان با تدابیر مناسبت، توطئه‌های فرهنگی دشمن به ویژه در خصوص عفاف و حجاب را خنثی کنند.

وی ادامه داد: دست اندرکاران عفاف و حجاب باید همواره تلاش کنند تا جوانان و نوجوانان را از اندیشه و سلطه فرهنگ غربی در امان نگه دارند.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا نسل جوان ما را از مکتب و سیره امام حسین (ع) دور کند و آن ها را به سمت فساد و فحشا سوق دهد که باید مراقب توطئه های شوم فرهنگی دشمنان باشیم.

جوانان و نوجوانان را از سلطه فرهنگ غربی در امان نگه بدارید

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha