جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعلام زمان برگزاری آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون حفاظ، اظهار کرد: آزمون شفاهی هجدهمین دوره آزمون «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ» در زنجان برگزار می‌شود. این آزمون، یک آزمون تخصصی و دارای مدرک معتبر است که ۶ درجه دارد.

وی افزود: افراد نسبت به محفوظات خود و قدرت حفظی که ارائه می‌دهند، مراحل موفقیت را طی کرده و درجه تخصصی دریافت می کنند. حسنی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان با توجه به درجه‌ای که کسب می‎‌کنند مدرک معتبری از وزارت علوم دریافت خواهند کرد، گفت: فردی که درجه سوم را دریافت کند، مدرک کارشناسی علوم قرآن و حدیث، درجه دوم مدرک کارشناسی ارشد و درجه یک مدرک دکتری را دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه اولین مرحله این آزمون در اردیبهشت‌ماه با حضور حافظان استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: آزمون شفاهی در بخش خواهران با حضور ۸۰ حافظ روزهای چهارشنبه الی جمعه۲۱ لغایت ۲۳ تیرماه و آزمون شفاهی در بخش برادران با حضور ۴۰ حافظ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ لغایت ۳۰ تیرماه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: داوران این دوره از آزمون‌ها در رشته حسن حفظ رقیه مرادلو، فاطمه شبانی و مسعود رضایی از داوران مجاز در رشته حسن حفظ هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha