چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
تصاویر قرائت دعای عرفه در خرم آباد

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امروز یکی از بزرگترین مشکلات گریبانگیر جامعه، گرانی اجاره بهای مسکن است و مستأجران روزهای سختی را می گذرانند و برای رفع نگرانی آنها باید چاره ای اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان در مصلای الغدیر خرم آباد،با بیان اینکه عید سعید قربان عید بزرگ مسلمین جهان است، گفت: این روز یادآور یک پیروزی بزرگ است که حضرت ابراهیم(ع) بر شیطان رجیم فائق و پیروز شد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر عید شیعیان، بیان کرد: برنامه های عید سعید غدیر و دهه ولایت باید مردمی و باشکوه خاص برای اقشار مختلف مردم در نقاط مختلف لرستان اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر دستگیری از نیازمندان تأکید و خاطرنشان کرد: در این ایام، احسان و نیکوکاری بسیار توصیه شده است و این روزها فرصتی مناسب برای شاد کردن کودکان، خانواده های ضعیف و تنگدست است .

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: امروز یکی از بزرگترین مشکلات گریبانگیر جامعه، گرانی اجاره بهای مسکن است و مستأجران روزهای سختی را می گذرانند و برای رفع نگرانی آنها باید چاره ای اندیشیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان تأکید کرد: صاحب خانه ها باید هوای مستأجران را داشته باشند و با عدل و انصاف با آنان برخورد کنند.

نماز عید قربان همچنین در شهرهای مختلف استان لرستان اقامه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha