دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید جلوخان الموسوی

حوزه/ حجت الاسلام سید عدنان جلوخان الموسوی نسبت به فتنه هایی که در جامعه جریان دارد به ویژه فتنه هایی که جوانان مومن را هدف گرفته است، هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عدنان جلوخان الموسوی خطیب نماز عید سعید قربان در کربلای معلی نسبت به فتنه هایی که در جامعه جریان دارد به ویژه فتنه هایی که جوانان مومن را هدف گرفته است، هشدار داد و بر لزوم تعلق و پایبندی به اهل بیت (علیهم السلام) تأکید کرد.

وی با بیان این که ما در آستانه مناسبت عید غدیر خم در هجدهم ماه مبارک ذی الحجه قرار داریم، خاطرنشان کرد: زیارت حرم حضرت امیر المومنین (علیه السلام) در این روز، بیانگر تجدید بیعت با آن امام بزرگوار است و این بیعت باید در اعمال و رفتار و رویکرد مؤمن منعکس شود.

خطیب نماز عید قربان بر لزوم تمسک به حضرت محمد و آل آن حضرت (علیهم السلام) تاکید کرد و گفت: از پیامبر (صلی الله علیه و آله) نقل شده است (مثل اهل بیت من در میان شما مانند کشتی نوح است، هر که سوار شود نجات می یابد و هر که عقب بماند غرق می شود و سقوط می کند).

وی با اشاره به وجود کشتی سریع تر و وسیع تر، افزود: امام صادق (علیه السلام) به آن اشاره فرمودند که (کشتی جدم حسین علیه السلام سریع تر و وسیع تر است).

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha