دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس جمهور

رئیس جمهور در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان تصریح کرد: توهین به قرآن، توهین به بشریت و ارزشهای الهی است و جامعه اسلامی از آن نخواهد گذشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان با اشاره به اهانت به قرآن کریم در سوئد، گفت: تمام پیروان ادیان الهی و آسمانی نسبت به توهین به قرآن آزرده خاطر شدند و این توهین به بشریت و ارزش‌های اسلامی است و جامعه اسلامی از آن نخواهد گذشت مسلمانان در همه نقاط عالم بیزاری خودشان را از این اقدام موهن اعلام کردند.

رئیس جمهور ادامه داد: کسانی که مدافع آزادی بیان و عقیده هستند چگونه مقدسات مسلمانان را مورد اهانت قرار می دهند؛ این برای جوانان ما مهم است که بدانند آنها با آزادی مخالف هستند و فقط تابلوی آزادی را بالا برده‌اند.

وی افزود: دشمن به دنبال تضعیف ایمان و امید در مردم است و وظیفه همه است که برای این کار برنامه‌ریزی کنند و در این زمینه شهید سلیمانی الگوی خوبی است

رئیسی در ادامه افزود: طرح‌هایی که امروز بازدید شد حیاتی و مورد نیاز مردم استان کرمان است؛ ما با تنش‌های آبی در گوشه گوشه کشور روبرو هستیم و از اول دولت برای این کار برنامه‌ریزی کردیم و تا دو سال آینده مشکلات کم آبی در کشور رفع خواهد شد

رئیس جمهور ادامه داد: کار انتقال آب به کرمان و رفسنجان ۵۰ درصد پیشرفت دارد و به سرعت پیگیری می‌شود و ۱۶ کیلومتر باقیمانده تا سه ماه آینده تکمیل می شود.

وی اظهار کرد: وضعیت کشاورزی منطقه بخصوص پسته و همچنین کمبود برق از دیگر دغدغه‌های مردم است که وزیر نیرو برای آن برنامه‌ریزی خواهد کرد.

رئیس جمهور در مورد هویت فرهنگی رفسنجان نیز گفت: باید هویت انقلابی و مذهبی این شهر حفظ شود و غفلت نباید کرد، چرا که این مسئله جوانان را از تهاجم فرهنگی مصون نگه می‌دارد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha