سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله علماء در دیدار مدیر و اعضای هیئت اندیشه ورز، کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن، سپاه ناحیه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه مشکلات با حرف درست نمی‌شود و باید به شکل مکتوب و مستدل مسائل مطرح شود، گفت: مدیران ارشد استان، در جلسات داخلی، مشکلات و مسائل استان را بررسی کنند تا در نهایت منجر به نتیجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء امروز در دیدار با مدیر و اعضای هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه ناحیه کرمانشاه، اظهار داشت: خام فروشی ذخایر، به عنوان اوج بی‌تدبیری برنامه ریزان است.

امام جمعه کرمانشاه، با بیان اینکه مشکلات با حرف درست نمی‌شود و باید به شکل مکتوب و مستدل مسائل مطرح شود، گفت: مدیران ارشد استان، در جلسات داخلی، مشکلات و مسائل استان را بررسی کنند تا در نهایت منجر به نتیجه شود.

وی افزود: استقلال کشور با کار و تلاش درست می‌شود، نباید فقط گوش و چشم ما به بالادستی باشد، گاهی مدیران استان می‌توانند تصمیم‌های اساسی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مدیران نباید در جلسات علیه هم جبهه‌گیری کنند، بلکه وحدت رویه، مباحثه و بعضاً مجادله‌ها را منجر به نتیجه مطلوب نمایند.

آیت الله علماء، با اشاره به اهمیت توجه به مسائل اقتصادی، تصریح کرد: باید بدانیم اقتصاد رکن است، اگر مسائل اقتصادی درست نشود، چگونه می‌توان دَم از استقلال زد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha