دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فعالیت جهادی روحانیون

حوزه/ رئیس شورای جهادی بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: حقیقتاً خدمت رسانی گروه های جهادی به ارتقای ایمان و امید جامعه کمک شایان توجهی نموده است.

ابوالفضل خراسانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در حرم حضرت امام (ره) و تأکید ایشان مبنی بر تقویت ایمان امید در جامعه ابراز داشت: گروه های جهادی حقیقتاً نقش بسیار مهمی در تحقق فرمایش حضرت آقا دارند، کما این که در سال های اخیر نیز در جبهه مقدس خدمت رسانی و محرومیت زدایی، کارهایی کرده و تحولاتی پدید آورده اند که زمینه ساز ارتقای سطح امید در جامعه اسلامی شده است.

وی افزود: ما اگر می خواهیم که امید و ایمان در جامعه تقویت شود، باید با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی به فکر خدمت به مردم باشیم و از شعارها و سخنرانی های مرسوم عبور کرده و در کف میدان، طعم شیرین خدمت صادقانه به خصوص به محرومان جامعه را به مردم بچشانیم.

وی همچنین گفت: فعالیت گروه های جهادی جدای از آن که زمینه رضایت مقام معظم رهبری، دلسوزان نظام، آحاد مردم و به ویژه مستضعفان و محرومان جامعه را فراهم کرده، باعث عصبانیت دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام اسلامی شده، چرا که کارهای جهادی باعث افزایش امید در جامعه شده و آن ها نمی خواهند که جامعه ما امیدوار به آینده باشد و با نشاط به حرکت رو به جلوی خود ادامه دهد.

مسئول گروه جهادی خاتم الانبیا(ص) بیان داشت: در سال های اخیر، گروه های جهادی چه در عرصه عمومی محرومیت زدایی و چه به شکل تخصصی در امر خدمت رسانی، زمینه اشتغال بسیاری از افراد را فراهم کرده اند، ضمن آن که با فعالیت های خداپسندانه، باعث ازدواج بسیاری از جوانان کم بضاعت شده اند که باید همه این ها در عرصه های رسانه ای و فضای مجازی بازتاب پیدا کند تا خود این کار باعث ارتقای امید و ایمان در کشور گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha