یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین

 حوزه / مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان قزوین از همراهی خوب و شایسته روحانیون حوزه علمیه قزوین در راستای فعالیت‌های فرهنگی و جمع آوری زکات قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس ناصر ظاهری مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قزوین ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین و معاونین امور طلاب، تهذیب و صیانت حوزه علمیه قزوین، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) از نهادهایی است که بیشترین و متنوع‌ترین خدمات و کمک رسانی را به مستمندان و محرومان استان ارائه می‌کند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

ظاهری خاطرنشان کرد: کمیته امداد آماده است تا از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت به محرومان استفاده کند و یکی از دستگاه‌هایی که برای فرهنگ سازی و ارائه خدمات فرهنگی می‌تواند در کنار این نهاد به مددجویان خدمت ارائه کند، حوزه علمیه است.

وی ادامه داد: رویکرد ما حفظ کرامت و جایگاه عزتمندانه مدد جویان است و در این راستا به طرح‌های اشتغال زایی هم نگاه ویژه‌ای داریم.

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین، با بیان اینکه از اقدامات کمیته امداد امام (ره) برای ارتقای سطح زندگی مدد جویان، ارائه خدمات فرهنگی است، اظهار کرد: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از نگاه ما اهمیت مضاعفی دارد و در شرایطی که همه افراد جامعه نیازمند خدمات آموزشی و فرهنگی هستند، نباید مدد جویان مورد غفلت قرار گیرند.

وی با تأکید بر اینکه خدمت بی‌منت به مردم نیازمند و محرومین جامعه اسلامی به خودی خود یک عبادت بزرگ محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید این فرصت ارزشمند را که خدای متعال برای ما فراهم نموده، بیش از همیشه قدر بدانیم.

مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان قزوین همچنین از همراهی خوب و شایسته روحانیون حوزه علمیه قزوین در راستای فعالیت‌های فرهنگی و جمع آوری زکات قدردانی کرد.

تقدیر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) قزوین از حوزه علمیه استان

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha