یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: استفاده از ظرفیت طلاب در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برکات فراوانی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین ظهر امروز در دیدار با مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان قزوین و معاونین این اداره کل، اظهار داشت: خدمت رسانی ارزشمند کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) سبب قرار گرفتن لبخند رضایت بر روی لبان محرومان و در نهایت رضایت خدای متعال شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی، خاطرنشان کرد: هر خدمت و حرکتی که در جهت رفع درد و رنج خانواده‌های محروم باشد، خدای متعال آن را دوست می‌دارد و به این کار شایسته اجر و پاداش می‌دهد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: کمیته امداد و حوزه علمیه قزوین، دو نهاد ارزشمند در جامعه هستند که می‌توانند با همکاری هم، فعالیت‌های مختلف فرهنگی را در زمینه‌های مختلف و با حضور طلاب و روحانیون انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حوزه علمیه به کمک کمیته امداد و نهادهای مرتبط با مدیریت بحران و با اشتغال زایی و محرومیت‌زدایی می‌تواند یاری‌رسان محرومان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه در حد توان به واسطه تأسیس مراکز نیکوکاری در مدارس علمیه، با کمک به کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، کار محرومیت زدایی در جامعه را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت طلاب در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برکات فراوانی را در پی خواهد داشت.

در پایان این دیدار نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین اقامه شد.

حضور روحانیون در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد حضرت امام(ره) برکات فراوانی دارد

انتهای پیام /

حضور روحانیون در برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد حضرت امام(ره) برکات فراوانی دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha