یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سیاست‌های عرضه و تقاضا در زمینه معیشتی، اقلام خوراکی، خودرو و مسکن باید در اولویت دولت قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان شرقی که با حضور رئیس جمهور و برخی وزرای هیات دولت در تبریز برگزار شد، با بیان اینکه سیاست‌های عرضه و تقاضا در زمینه معیشتی، اقلام خوراکی، خودرو و مسکن باید در اولویت دولت قرار گیرد، اظهار داشت: این اقدام دولت موجب خواهد شد تا عده‌ای مغرض نتوانند کار جهادی را به کام مردم تلخ سازند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد تبریز و آذربایجان که فرمودند: "پرچم آزادی ایران دست تبریزی هاست"، خاطرنشان کرد: آذربایجان در مقاطع دیگر نیز چنین حرکت و نمودی از خود نشان داده است.

وی در مورد امنیت استان نیز اظهار کرد: به برکت همدلی و وحدتی که بین مسئولان، نمایندگان مجلس، مدیران ادارات و اهالی بازار و اصناف وجود دارد، هیچ مشکلی اساسی در استان وجود ندارد و تنها مشکل معیشتی است که آن هم برطرف خواهد شد.

امام جمعه تبریز در مورد اتوبان تبریز - زنجان و مشکلات موجود در این محور ارتباطی، یادآور شد: همه رانندگان و مسافران از کیفیت بد این جاده گلایه دارند و چون این راه دست بانک ملی است، از این رو اقدام ترمیمی در این اتوبان صورت نگرفته است.

وی به اغتشاشات سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی موجود در استان در این اغتشاشات خود را دوباره نشان داد و با بصیرت نهادهای امنیتی و همکاری مردم، بدون مشکل از این وضعیت عبور کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم همچنین به استقبال با شکوه مردم تبریز و چاراویماق از رئیس جمهور اشاره کرد و یادآور شد: این حضور، نشانگر عشق و علاقه فراوان مردم به نظام اسلامی بود.

وی از اقدامات دولت در مورد فرزند آوری، ازدواج و رفع بیکاری تشکر کرد و گفت: این موارد مطالبه و مورد تأکید رهبر معظم انقلاب هم است که متأسفانه بانک‌ها همکاری خوبی ندارند و از دولت انتظار داریم این مشکل را برطرف کنند.

امام جمعه تبریز همچنین به موفقیت دیپلماسی دولت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: توافق گازی با ترکمنستان، چراغ سبز آمریکا برای پرداخت بدهی کره به ایران، امضای ۱۴۷ تفاهم نامه در سفرهای خارجی، ۲ برابر شدن تبادل تجاری با عمان، سفر رئیس جمهور بلاروس به ایران پس از ۱۷ سال، توافق با عربستان، بازگشت امید برای توافق با مصر، شروع ساخت راه آهن رشت - آستارا و افزایش سرمایه گذاری خارجی به ۶ میلیارد دلار از جمله این موفقیت‌هاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha