شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
photo_2023-06-10_12-45-41.jpg

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل جنگ شناختی را از سیاست‌های امروزی دشمنان اسلام دانست و گفت: مبارزه با این سیاست دشمنان، از وظایف طلاب خواهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام‌ رسول خواسته مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، عصر امروز در نشست با کادر مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال، اظهار داشت: دانش‌آموختگان ما ظرفیت بزرگی هستند که بایستی برنامه‌ریزی لازم در جهت بهره‌برداری از ظرفیت آنها را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه طلاب مدرسه علمیه خواهران خلخال در جهت تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی و مسائل خانواده در این شهرستان مفید واقع شده‌اند، افزود: امروز دشمن بر شکل‌گیری جنگ شناختی دامن زده، بنابراین مسئولیت خواهران طلبه در قبال این توطئه دشمن دوچندان شده است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل یادآور شد: مدیران واحدهای حوزوی استان بایستی ترتیبی اتخاذ نمایند که طلبه‌های در حال تحصیل و دارای استعداد، به عرصه تدریس ورود کنند تا مدرسه به لحاظ استاد در آینده خودکفا شود.

حجت‌الاسلام‌ خواسته، همدلی و همکاری کادر مدرسه علمیه الزهرا(س) خلخال را ستودنی دانست و تصریح کرد: به‌طور قطع بدون همکاری کادر یک مجموعه علمی، دستیابی به اهداف والا برای آن مجموعه اتفاق نمی‌افتد.

مبارزه با جنگ شناختی از وظایف بانوان طلبه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha