یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مجمع تقریب مذاهب

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با محکومیت عمل شنیع و غیرانسانی توهین به قرآن از دادگاه‌های صالحه بین‌المللی و نهادهای فعال در عرصه بین الملل می خواهد اقدامات لازم قانونی و حقوقی را برای مجازات هتاکان و جلوگیری از فعالیت توهین کنندگان به ادیان الهی با قاطعیت انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم
یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَ اللهِ بِأفواهِهِم و اللهُ مُتِمُّ نورِه وَ لو کَرِهَ الکافِرون

قرآن سوزی و توهین به مقدسات صدها میلیون مسلمان آن هم در موسم حج و حضور میلیونی حجاج بیت الله الحرام با هدف مبارزه با عقایدمکتبی مسلمانان و نیز علاقمندان به این آیین دل پسند و عقل گرا، سناریویی تنظیم شده از سوی دشمنان قسم خورده دین اسلام و پیام آور آن حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وآله وسلم است .

جسارت‌های مکرر در سال‌های گذشته به قرآن کریم و سکوت مجامع بین‌المللی و مدعیان احترام به عقاید بشر مصداق بارز همراهی با الحادگری و زدودن روحیه توحیدگری در انسان‌هاست.

به کدامین دلیل محکمه پسند پلیس سوئد رسماً اجازه آتش زدن کتاب مقدس دین و مکتبی را صادر می‌کند که معتقدان به آن در کشورهای گوناگون جهان با تأسی به آموزه‌های رحیمانه آن زیستی مسالمت آمیز در بین خود و با سایر ادیان الهی دارند. آموزه‌های قرآن سعادت بشریت را در سایه احترام به عقاید پیروان سایر ادیان برای رسیدن انسان این مخلوق برگزیده خدا به آزادی فردی و اجتماعی نوید می‌دهد و این همان دلیلی است که مستکبران و زیاده خواهان جهانی برای عدم تحقق آن می‌کوشند و با استفاده از ابزار گوناگون از جمله توهین به ارزش‌های مقبول و قابل احترام خداپرستان و اسلام‌خواهان با آن ستیزه می‌کنند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به نمایندگی از اعضای محترم خود از مذاهب گوناگون اسلامی در اقصی نقاط این کره خاکی ضمن محکوم نمودن عمل شنیع و غیرانسانی عاملان توهین به قرآن کریم و حامیان گوناگون آنها از دادگاه‌های صالحه بین‌المللی و نهادهای فعال در عرصه بین الملل می خواهد اقدامات لازم قانونی و حقوقی را برای مجازات این افراد و نیز جلوگیری از فعالیت توهین کنندگان به ادیان الهی با قاطعیت انجام دهند .

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha