یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه تبریز

حوزه/ مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان خوزستان با صدور بیانیه ی مشترکی آتش زدن قرآن کریم در سوئد را محکوم کردند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران استان خوزستان با صدور بیانیه ی مشترکی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کرده و برای دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی با همه توان و امکانات اعلام آمادگی کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

«بسمه تعالی»

"یُریدونَ لِیُطفِئوا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ"

قرآن ذکر محفوظ و سند جاودانه سعادت و نیکبختی انسان ها در تمام قرون و اعصار است.

تابش پرفروغ و روزافزون کلام نورانی خداوند منان، که کامل‌ترین و جامع‌ترین کتاب آسمانی و سرشار از پیام‌ها و آموزه‌های راستین برای هدایت انسان‌هاست، مکاتب بی‌فروغ و تهی از هر گونه نورانیت که ثمره تاریک خانه‌ها و افکار نحله‌های شیطانی و توطئه‌های صهیونیسم بین‌الملل است را به چالش کشیده است.

رفتار اسلام ستیزانه و افراطی در آتش زدن آشکار این کتاب آسمانی، چهره زشت صهیونیسم جهانی و در پشت چهره او پلیس سوئد را آشکار کرد، دفاع پلیس این کشور منحوس از این عمل وقیحانه جان مسلمانان عالم را بدرد آورده و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب، در جهان غرب بر جای گذاشت.

دشمن با این گونه حرکت های احمقانه به روشنی نشان می دهد مشکل اصلی برای آنان اساس اسلام و قرآن است و شیعه و سنی یک مسأله فرعی و ابزاری برای تفرقه و تضعیف جهان اسلام به شمار می رود. در این دوران حساس و تاریخی برای کشورهای اسلامی و مسلمانان بر همه لازم است تا با وحدت کلمه و تمسک به قرآن در جبهه واحد علیه دشمنان دین ایستادگی کرده و با هرگونه حرکت تفرقه آمیز و تضعیف کننده جبهه اسلام به صورت جدی و قاطع مقابله شود.

مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران استان خوزستان با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و با ابراز انزجار از این رفتار سخیف و غیرانسانی، ضمن اعلام آمادگی برای دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی با همه توان و امکانات، نفرت و انزجار خود را از این تصمیم شوم و عمل کوردلانه اعلام کرده و از همه‌ آزادی‏خواهان جهان می‌خواهد در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha