شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1095461
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

وزیر امورخارجه اعلام کرد: علیرغم پایان مراحل اداری، فعلا روند اعزام سفیر به سوئد به علت اقدام دولت این کشور در صدور مجوز جسارت به ساحت قرآن کریم متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الله فغانی به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در سوئد منصوب شده و قرار بود بزودی عازم محل ماموریت شود که در پی هتک حرمت قرآن کریم در سوئد این روند فعلا متوقف شده است

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری خود در فضای مجازی اعلام کرد: «روز گذشته با همکارم آقای حجت‌الله فغانی سفیر جدید کشورمان در سوئد به تفصیل صحبت کردیم و ایشان نیز گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کردند. علیرغم پایان مراحل اداری فعلا روند اعزام سفیر به سوئد به علت اقدام دولت این کشور در صدور مجوز جسارت به ساحت قرآن کریم متوقف شد.»

اعزام سفیر ایران به سوئد متوقف شد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین عزیزی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    سلام. باید با سوئد مکاتبه کنند وعقاید .احکام واخلاق دین اسلام درمورد بی شرفی قران سوزی را متذکر شوند وپاسخ چند روزه بخواهند .معلوم می شود جاهلند یا لجوج که سریعآ موضع گیری قوی کنند.و الا کار بدون مخاطب شل بازی است.
  • تصمیم جمعی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
    0 0
    یک تصمیم جمعی از سوی کشورهای اسلامی بسیار مهم است، قریب ۲ میلیاردی مسلمان وقتی موضع بگیرند خیلی مساله هست.
  • فعال IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    کنفرانس اسلامی می بایست فعال شود و یکایک مشکلات دنیای اسلام و مسلمانان را پیگیری نماید
  • میانمار IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    یکی از کارهای مشترک علاوه بر مساله فلسطین که اولویت اول دنیای اسلام هست و هم اکنون هم متاسفانه شاهد ددمنشی های فراوان رژیم غاصب هستیم، مساله مسلمانان میانمار هست، اینها رو خونه هاشون آتش زدند، قتل عامشون کردند آوره شون کردند بایستی محکم از اینها حمایت و دادستانی شود
  • توجیه IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    در موضوع یمن عربستان هنوز متوجه نیست که لشکر کشیش زیان بار است، خوب است توجیه شوند و اساسا بنایی نهاده شود که کشورهای اسلامی بجای تجاوز به خاک یکدیگر از طریق مشورتهای اسلامی مشکلاتشان حل کنند، و در هر صورت تاخیر در رفع محاصره یمنیها به هیچ وجه صلاح نیست.