دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آشتیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان آشتیان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی به همراه معاونان آموزش، فرهنگی، مسئول امور ساماندهی و نظارت و معاون مالی مدیریت حوزه خواهران استان از مدرسه علمیه امام خمینی (ره) آشتیان بازدید و با مدیر، کادر این مدرسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید حجت الاسلام حسین طاوسی امام جمعه آشتیان و آقای مهندس وروانی فرماندار این شهرستان حضور داشتند .

حجت الاسلام گودرزی ضمن تبریک به مناسبت دهه امامت و ولایت و عرض خدا قوت به همکاران این مجموعه به موضوع ساخت و احداث مغازه های تجاری در محوطه مدرسه و همچنین انجام محوطه سازی حیاط مدرسه با همکاری و تعامل فرمانداری و بنیاد مسکن و شهرسازی شهرستان آشتیان و مرکز مدیریت پرداخته شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی به ارزیابی و بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه و طلاب پرداخت و در خصوص فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مدرسه تبادل نظر شد.

در پایان موضوع جذب و پذیرش طلاب جدیدالورود مدرسه در سال ۱۴۰۲ و نیز معاون آموزش مدرسه از مسائل و مواردی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و از جمله مسائل و مشکلاتی که در این جلسه مطرح گردید کمبود بودجه و اعتبارات فرهنگی مدرسه بود که از سوی معاون فرهنگ مدرسه مطرح شد و مقرر شد پیگیری گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha