پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: یاد و خاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده باشد و پاسداری از خون پاک شهدا و قدم گذاشتن در مسیر آن ها کاری است که باید با تمام وجود انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان به همراه مسئول بسیج طلاب، معاون و مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) با سرهنگ سید شمس الدین موسوی، دبیر کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام حسن بیگدلی در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات تمامی تلاشگران و فعالان کنگره ۳۵۳۵ شهید استان، به جایگاه والای شهدا در نزد خداوند متعال اشاره کرد وگفت: شهدا نزد خداوند متعال دارای رفیع ترین جایگاه هستند.

وی با بیان اینکه استان زنجان آخرین استان برگزار کننده کنگره شهداست، تصریح کرد: استفاده از تجربیات سایر استان ها می تواند در برگزاری هرچه بهتر وباشکوهتر کنگره ۳۵۳۵شهید استان در سال جاری موثر باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با بیان اینکه ظرفیت نیرویی ومحتوایی استان در راستای برگزاری مطلوب کنگره ۳۵۳۵شهید بسیار بالاست، افزود: به منظور تاثیر گذاری در جبهه موافق ومخالف، سطح بندی و ارتباط با خانواده شهدا حائز اهمیت است.

حجت الاسلام بیگدلی با تأکید بر جمع آوری هرچه بیشتر ودقیق تر اسناد شهدای استان گفت: شناسایی افراد تاثیر گذار در پشت جبهه های جنگ نظیر افراد پشتیبان چه به لحاظ مادی و چه معنوی خالی از لطف نبوده وسبب تاثیر گذاری بیشتر کنگره در بین افراد جامعه می شود.

وی بابیان اینکه شهدا جان خود را در طبق اخلاص نهادند و جانانه از کشور، وطن وناموس خود دفاع کردند،ادامه داد:امروزه مدافعان سلامت و بسیجیان نیز ادامه دهنده راه این عزیزان می باشند و جزو سرمایه های کشورهستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده باشد، بیان داشت: پاسداری از خون پاک شهدا و قدم گذاشتن در مسیر آن ها کاری است که باید با تمام وجود انجام دهیم.

در ادامه حجت الاسلام سید رضا مصطفوی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون به بیان پیشنهادهایی درباره برگزاری هرچه بهتر کنگره پرداخت.

در پایان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از بخش های مختلف ساختمان کنگره ۳۵۳۵شهید استان بازدید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha