شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سید طاهری

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده انتظامی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، منصور احمدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان و حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیام های جداگانه ای درگذشت روحانی مبارز و انقلابی حجت الاسلام والمسلمین حاج سید شکرالله طاهری خرم آبادی را تسلیت گفتند.

پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

انالله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ

خبر ارتحال فقیه بزرگوار و مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین «سید شکرالله طاهری» موجب تألم و تأسف فراوان گردید.

آن فقیه وارسته از روحانیون معظم و مبارز استان لرستان بودند که عمر شریف خود را صرف ترویج فقه و اسلام و انقلاب نموده و در سنگر دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی، صادقانه خدمت نمودند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضایعه درگذشت آن فقیه عالی مقام را به بیت معزا، مردم شریف استان لرستان، شاگردان و دوستداران آن مبارز مردمی، مؤمن و با اخلاص تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

منصور احمدی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

متن پیام فرمانده انتظامی لرستان:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی مبارز، عالم ربانی و پرهیزگار، استاد حوزه های علمیه حجت الاسلام و المسلمین حاج سید شکرالله طاهری خرم آبادی موجب تألم و تأثر خاطر شد.

این روحانی پرتلاش و مردمی که از جمله پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) بود، با حضور در صحنه های مختلف، در مبارزه با ضد رژیم منحوس پهلوی و ضد انقلاب نقشی موثر ایفا کرد.

اینجانب این ضایعه را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و به‏ ویژه مردم مومن، انقلابی و قدرشناس استان لرستان به ویژه شهرستان خرم آباد و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن عالم مجاهد رحمت واسعه و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

پیام تسلیت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان

 انالله و انا الیه راجعون 

فقدان عالم ربانی و وارسته، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید شکرالله طاهری که از علمای شجاع و انقلابی و مبارزین نهضت اسلامی بوده را به محضر حضرت ولیعصر ارواحنا له الفدا و مقام معظم رهبری و حوزه‌های علمیه و مردم متدین و انقلابی استان لرستان تسلیت می‌گویم.

سوابق انقلابی و مبارزات دوران طاغوت در کنار حضور پیوسته و همیشگی در صحنه‌های مختلف انقلاب با تبعیت از امامین نظام مقدس جمهوری اسلامی از نشانه‌های بارز شخصیتی این مجاهد نستوه بود.

فخر حوزه علمیه کمالیه و راهنمایی وثیق که با ارتحال خویش شاگردان و ارادتمندان را عزادار و صد قافله دل را همراه خود ساخت.

 خداوند متعال این استاد فرزانه رابا بهره‌گیری از فقاهت، ورع، نزاهت، ساده زیستی و مردم داری محبوب قلوب مومنین نموده بود.

 صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را

 تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید

در جوار مضجع نورانی امام رئوف حضرت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام رجاء واثق دارم که روح بلند و ملکوتی استاد عزیزمان میهمان ارواح طیبه اجداد طاهرینشان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha