پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
عبداللهی

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: مبلغان با مطالعه و تسلط کافی به مسائل فقهی و دانش روز پاسخگوی سؤالات و شبهات افراد جامعه در زمینه های گوناگون باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در کارگاه جهاد تبیین ویژه ۱۲۰ نفر از خواهران و مبلغان طرح های هجرت و امین نورآباد در مصلای این شهرستان با اشاره به اینکه همه باید برای تحقق اهداف جهاد تبیین در جامعه همت خود را بکار بگیریم، اظهار کرد: تحقق اهداف جهاد تبیین در جامعه امری ضروری است و باید این مهم تلاش خالصانه و جهادی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه مبلغان باید برای تحقق اهداف جهاد تبیین به دانش روز مجهز باشند، خاطر نشان کرد: مبلغان با مطالعه و تسلط کافی به مسائل فقهی و دانش روز پاسخگوی سؤالات و شبهات افراد جامعه در زمینه های گوناگون باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان اینکه دشمنان امروز تمام اهداف خود را برای تضعیف عقاید دینی و انقلابی مردم بکار گرفته اند، گفت: مبلغان برای خنثی سازی توطئه های دشمنان بصیرت افزایی و روشنگری داشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان امروز جنگ ترکیبی را به راه انداخته اند، افزود: برای خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمن، مبلغان تبلیغات مستمر، هدفمند و با محتوا داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha