دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
دیدار آیت الله علماء، در «هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی» با حضور حقوق دانان و قضات استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تبیین ماهیت آمریکا و جنایات این کشور نوعی جهاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در نشستی با حقوقدانان و قضات استان کرمانشاه با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، گفت: آمریکا در حقیقت بزرگترین ناقض حقوق بشر است.

امام جمعه کرمانشاه با یادآوری این که امامین انقلاب همواره تأکید داشته و دارند که به آمریکا نمی توان اعتماد کرد، گفت: از آنجا که ماهیت حاکمان کاخ سفید استعمار دیگر کشور هاست، لذا تنها راه رهایی جامعه جهانی و کرامت انسانی، پناه بردن به «خداوند متعال» است.

وی با بیان اینکه موضوع حقوق بشر که مدام آمریکا به عنوان پتکی بر سر کشورها می کوبد مربوط به قرن اخیر نیست، گفت: از دیرباز، راجع به حقوق بشر صحبت شده، زیرا کسی که بشر را خلق کرده، حقوق او را هم تعریف کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: آمریکا عامل اصلی تمام نقض حقوق بشر در دنیاست، زیرا مخالف «حقوق بشر» است و از حقوق بشر به عنوان یک حربه برای استعمار کشورها استفاده می کند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه باید به مردم و خصوصاً جوانان بصیرت و آگاهی دهیم، گفت: ماهیت «جهاد تبیین» در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی است و بسیار هم گسترده است و نباید تصور کنیم فقط مربوط به امسال و پارسال باشد.

استاد حوزه با بیان این که تمام مشکلات ما از عدم اطلاع است، یاد آور شد: باید مردم همواره در جریان اتفاقات قرار بگیرند و بدانیم هیچگاه آمریکا قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

«تبیین جنایات آمریکا» نوعی جهاد است

«تبیین جنایات آمریکا» نوعی جهاد است

«تبیین جنایات آمریکا» نوعی جهاد است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha