شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم کلنگ زنی ساختمان شبکه‌های جهانی ولایت

حوزه/ شبکه‌ های ولایت در تراز حوزه‌های علمیه، الگویی نمونه برای تمام شبکه‌های معارفی در اندازه، جایگاه و اِشراف مرجعیت با پرهیز و دوری از هرگونه افراط و تفریط و در خدمت مکتب تشیع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید جعفر علوی مدیر شبکه جهانی ولایت در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید این شبکه، با بیان اینکه معارف ناب قرآن و اهل بیت علیهم السلام  از طریق امواج ماهواره و فضای مجازی گسترانیده می‌شود با اشاره به پخش شبکه به زبان‌های فارسی، عربی، هوسا و آذری افزود: به‌زودی پخش این شبکه به زبان انگلیسی نیز آغاز خواهد شد.

وی گفت: هیچ زبان و هیچ نقطه‌ای در جهان نیست که از طریق این شبکه به معارف ناب عطرآگین نشود.

مدیر شبکه های ولایت خاطرنشان کرد: با توجه به یک قطعه زمین جهت ساخت بنای نورانی ولایت تخصیص یافته، برای تثبیت و تحکیم این حوزه عظیم با افق‌های روشن قدم برمی‌داریم.

حجت‌الاسلام علوی با بیان اینکه تمام کشورهای عرب زبان تحت پوشش شبکه ولایت قرار دارند گفت: این شبکه از ۳۸ کشور در پنج قاره، مخاطب فارسی زبان فعال دارد.

وی افزود: نیمی از جمعیت آفریقا در ۱۲ کشور هوسا زبان مخاطبان این شبکه را تشکیل می‌دهند با راه‌اندازی زبان‌های سواحیلی گسترده مخاطب را افزایش می‌دهیم و به‌تدریج تمام آفریقا را پوشش خواهیم داد.

حجت‌الاسلام علوی شبکه‌ های ولایت را شبکه‌ای در تراز حوزه‌های علمیه، الگویی نمونه برای تمام شبکه‌های معارفی در اندازه، جایگاه و اِشراف مرجعیت با پرهیز و دوری از هرگونه افراط و تفریط همچنین در خدمت مکتب تشیع دانست و گفت: امروزه شبکه‌های ولایت در امر تبلیع دین بدون هیچ گونه بدیل و جایگزینی به ضرورتی حیاتی و غیرقابل انکار تبدیل شده‌اند، زیرا کشورهای دوردست و دورترین شهرها، بدون وجود عالم و خالی از هرگونه مسجد، حسینیه، منبر و روحانی برای تشنگان معارف هستند.

مدیر شبکه های ولایت همچنین بیان کرد: این شبکه با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت حوزه‌های علمیه و گنجینه عظیم جامعة ‌المصطفی‌العالمیه با کادری مجرّب از طلبه‌های رسانه‌ای، دانش آموخته حوزه و رسانه و سربازان ولایت در جبهه سنگین و پرآتش رسانه فعال می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha