دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء، در جلسه کمیته پیگیری و رفع مشکلات، شهر صادقیه که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مسئولان باید تلاش کنند خدمتگزار مردم هستند زیرا مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در جلسه کمیته پیگیری و رفع مشکلات شهرک صادقیه کرمانشاه که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، گفت: پیگیری کارهای مربوط به مناطق محروم به عنوان عملی جهادی و ماندگار ثبت خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: باید بدانیم همه ما خدمتگزار ضعفا هستیم و به این افتخار می کنیم، زیرا کار دنیایی ما بالاخره روزی تمام می شود، اما این برنامه های خدمت رسانی ماندگار است.

وی با بیان اینکه خدمت به محرومان اعتبار و ارزش دنیایی و آبروی آخرت برای ما می آورد، گفت: باید به رغم تنگناهای موجود، مردم حلاوت انقلاب را بچشند و بدانند انقلاب اسلامی برای آن ها شکل گرفته و قوام یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: باید دل بسوزانیم و با همه توان در تکاپو باشیم که کارهای ما چقدر پیشروی داشته است، چون باید فعالیت های ما منتج به نتایج مردم پسند شود.

آیت الله علما با بیان اینکه یکی از سرمایه های ما در دنیا و آخرت خدمت به مردم است، یادآور شد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، لذا باید به گونه ای عمل کنیم که اگر زمانی کنار رفتیم، همواره پشت سر ما به نیکی سخن بگویند.

مسئولان خدمتگزار مردم باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha