دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

حوزه/ مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه‌ای حملات کم‌سابقه رژیم غاصب صهیونیستی به کرانه باختری، شهادت و مجروحیت عده‌ای از ساکنان اردوگاه جنین و اقدام برای تخریب زیرساخت‌های شهری را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حملات پرحجم و کم سابقه اخیر رژیم منحوس صهیونیستی به کرانه باختری و اردوگاه جنین و شهادت و مجروحیت عده‌ای از ساکنان آن منطقه و اقدام برای تخریب زیرساخت‌های شهری نشان از بقای روح توحش و ضد انسانی کودک‌کشان اسرائیلی و تلاش بی‌ثمر برای توسعه و بقای حکومت ضد بشری آن دارد.

این رژیم خود خوانده و مورد حمایت استکبار جهانی با محاسبات غلط اتاق‌های جنگ خود و اطاعت از دستورات شیاطین غرب نشین با تجاوز گاه و بیگاه به مناطق گوناگون فلسطین اشغالی و کشتار مسلمان ساکن در این منطقه نه تنها هیچ کدام از اهدافش محقق نمی‌شود، بلکه روز به روز بیشتر در باتلاق خود ساخته تجاوزگری و ظلم فرو رفته و حرکت خود را به سوی اضمحلال و نیستی سرعت می‌بخشد.

این گونه تحرکات و اقدامات گرچه مشکلاتی را برای اهالی و مسلمان آن مناطق ایجاد می‌کند ولی به خواست الهی باعث تقویت مقاومت و انسجام ملی و منطقه‌ای و نیز همراهی و همگامی سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان با آنها و انزجار بیش از پیش از صهیونیسم خواهد شد.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی این حملات و تجاوزات را به شدت محکوم کرده و از مجامع قانونی و تجمعات و نهادهای مردم نهاد بین المللی می‌خواهد وظیفه انسانی و دینی خود را نسبت به ظلم فاحش رژیم جعلی اسرائیل به مردم فلسطین خصوصا ًدر کرانه باختری و اردوگاه جنین به انجام رسانند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha