دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ آیین عمامه گذاری جنعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان در مسجد سلیمان

حوزه/ آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه استان خوزستان با حضور جمعی از شخصیت های حوزوی شامگاه سه شنبه در مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجد سلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، امام جمعه، مدیر مدرسه علمیه المهدی، فرماندار و جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان مسجد سلیمان شامگاه سه شنبه در مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجد سلیمان برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت و در ادامه به ذکر ثنای اهل بیت(ع) پرداخته شد.

در ادامه حجت‌الاسلام سیداحمدی امام جمعه مسجد سلیمان در سخنانی به گزارش عملکرد فعالیت مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجدسلیمان پرداخت و افزود: یکی از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی گسترش و رونق حوزه های علمیه است که هم‌ از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ کمیت قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

در بخش دیگر این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر و ولادت با سعادت امام هادی(علیه‌السلام)، در سخنانی به تبیین نکاتی از واقعه عظیم غدیرخُم و اعلان امامت و جانشینی امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) از سوی رسول اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) پرداخت و در ادامه ضمن دعای توفیق خدمت برای طلاب در راستای تبلیغ دین و گسترش معارف اسلامی از آنان خواستند در عرصه‌های علمی و اخلاقی کوشا باشند.

در بخش پایانی مراسم ۹ نفر از طلاب مدارس علمیه المهدی(عج) مسجد سلیمان و علی بن ابی طالب (ع) ایذه توسط نماینده ولی فقیه در خوزستان لباس تبلیغ دین را بر تن کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha