دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طباطبایی

امام جمعه اصفهان گفت: افزایش کارآیی عملکرد، تخصص گرایی در ماموریت ها و ترویج فرهنگ امداد و نجات از مزیت های هلال احمر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت روز افزون جمعیت هلال احمر در سطح کشور بوده است، افزایش کارآیی عملکرد، تخصص گرایی در ماموریت ها و ترویج فرهنگ امداد و نجات از مزیت های این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه نقطه قوت هر سازمان و مجموعه، مدیریت آن است، گفت: مدیر یک مجموعه می تواند سازمان را به مسیر صلاح، خیر و موفقیت راهنمایی و یا باعث عقب افتادگی و بی اثر بودن یک ارگان شود.

امام جمعه اصفهان تمرکز بر فعالیت های هلال احمر مرکز استان و شهرهای بزرگ را مهم دانست و با توصیه بر اهمیت سلامت ظاهر و پاکیزگی محیط اداری، ادامه داد: در مسائل و حوادث جاده ای به ویژه روستاها و شهرهایی که در مسیر جاده های اصلی و ترانزیتی می باشند حضور جمعیت هلال احمر امری ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت در اصلاح امور، نقش هلال احمر را در حوادث غیرمترقبه نقش اول بیان کرد و افزود: پیشنهاد می شود در وقوع حوادث که جمعیت هلال احمر به لحاظ رسالت ذاتی خود به موقع حضور پیدا می کند.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر لزوم رعایت شئون اسلامی در محیط های اداری چون جمعیت هلال احمر اظهار کرد: مسئله دیگر این است که پرسنل هلال احمر پوشش معقول داشته باشند و حجاب را رعایت نمایند، چرا که بسیار مهم است که مدیر هم جنبه های ظاهری و اداری و همچنین جنبه های معنوی را رعایت کند، زیرا همگی در نظام جمهوری اسلامی ایران انسان مسلمانی هستید که کارمند دولت می باشید.

وی خاطر نشان کرد: همه در هر جایی که حضور دارید وظیفه اسلامی خود را بدانید و برای تحقق آن مجهز باشید، اعتقاددارم که هلال احمر مرکز استان باید مجهز باشد.

امام جمعه اصفهان عنوان کرد: افراد مومن، متدین و خوب و افرادی که کارایی داشته باشند را برای هلال احمر به تعداد نیاز انتخاب کنید.

در ابتدای این دیدار، محمد نوید متقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان به بیان گزارش عملکرد و مجموعه اقدامات و سیاست های اتخاذ شده در دوره جدید مدیریتی هلال احمر استان پرداخت .


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha