یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آغاز ثبت‌نام سال تحصیلی جدید مهدالرضا(ع) در مشهد

حوزه/ مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از آغاز ثبت‌نام سال تحصیلی جدید مهدالرضا(ع) در مشهد خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی این دوره تحصیلی به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان، با تأکید بر اینکه دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) بزرگترین شبکه آموزش قرآن به روش قصه و بازی ویژه کودکان در کشور است، افزود: در این دوره ضمن آموزش روخوانی قرآن کریم به روش قصه و بازی، بعضی از سوره‌های کوتاه، آشنایی با ائمه معصومین(ع)، آیات و روایت‌های کاربردی، آشنایی با مناسبت‌های ملی و مذهبی و مفاهیم پیش‌دبستانی به فراگیران آموزش داده می‌شود.

وی اظهار کرد: دوره آموزشی مهدالرضا(ع) در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ ویژه کودکان پنج سال به بالا متولدین نیمه دوم ۱۳۹۶ و نیمه اول ۱۳۹۷ در مناطق ۱۲گانه مشهد مقدس در ۱۱۰ شعبه و بیش از ۴۵۰ کلاس از اول مهرماه سال جاری به دو صورت حضوری و مجازی آغاز به کار می‌کند و تا خرداد ماه سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

با هدف ترویج معارف قرآنی برای کودکان

حجت‌الاسلام میریان با اشاره به اینکه ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مهد الرضا(ع) فقط اینترنتی انجام می‌شود، اظهار کرد: افرادی که تمایل دارند فرزندشان از آموزش‌های قرآنی بهره ببرند می‌توانند از ۱۷ تیرماه تا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ جهت ثبت‌نام به سامانه مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به آدرس markazquran.razavi.ir مراجعه کنند.

وی یادآور شد: طرح مهدالرضا(ع) با هدف ترویج و گسترش معارف والای قرآنی در بین کودکان از سال ۱۳۷۷ در آستان قدس رضوی در حال برگزاری است و از ۹ استان به ۳۱ استان کشور گسترش پیدا کرده است. سال آموزشی ۱۴۰۲-۱۴۰۳بیست و پنجمین سال و بیست و هفتمین دوره برگزاری کلاس های مهدالرضا(ع) در ۳۱ استان کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha