دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
تصاویر/ نشست هم اندیشی معاونان پژوهش  مدارس علمیه منطقه کاشان دربرزک

حوزه / هم اندیشی معاونان پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان در مدرسه علمیه امام موسی کاظم بَرزُک(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، عصر امروز نشست هم اندیشی معاونان پژوهش مدارس علمیه کاشان، آران و بیدگل، نطنز، نراق و قمصر با حضور معاون پژوهش حوزه علمیه کاشان، امام جمعه سابق آران و بیدگل و امام جمعه برزک با محوریت مباحث پژوهشی سطح یک، در مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک برگزار شد.

ببینید:

تصاویرنشست معاونان پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان در برزک

حجت الاسلام حسین جماعتی در این جلسه ضمن بیان مباحث پژوهشی سطح یک مدارس علمیه با بیان اینکه طلاب در مباحث درسی علاوه بر ارائه مقالات علمی ، تحقیق پایانی ۵ و ۶ باید رساله ای شبیه پایان نامه را نیز ارائه نمایند.

وی به برنامه های کانون های علمی طلاب اشاره کرد و افزود: در جهت ارتقای علمی طلبه های هر مدرسه ضمن اینکه با کمک یک استاد واجد شرایط باید یک سری  فعالیت های علمی و پژوهشی را انجام دهند درجهت ارتقای مباحث پژوهشی نیز باید در کارگاههای پژوهشی شرکت کنند.

حجت الاسلام جماعتی برلزوم شرکت طلاب در کارگاه‌های پژوهشی تابستانه تاکید کرد و ابراز داشت: طلاب با شرکت در این کارگاهها با مقاله نویسی و روش مطالعه آشنا می شوند.

پس از سخنرانی حجت الاسلام لطفی امام جمعه برزک و حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی امام جمعه سابق آران و بیدگل، حجت الاسلام هیئتی مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک ضمن تبریک دهه ولایت مطالبی پیرامون فعالیت های آموزشی و پژوهشی ارائه کردند.

معاونین پژوهش مدارس علمیه منطقه کاشان نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات پژوهشی پیشنهادات لازم را در جهت ارتقاء مباحث علمی و پژوهشی ارائه نمودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha