یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: دشمنان در مقابل حقانیت اسلام و قرآن حرفی برای گفتن ندارند بنابراین با انجام اعمال سخیف و شیطانی به دنبال از بین بردن جایگاه والای قرآن هستند ولی تاریخ نشان داده که این کارهای کفرآمیز نتیجه‌ای عکس برای عاملان و آمران آن به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدمحمد نبوی عصر امروز در نشستی با طلاب مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر، اظهار داشت: در غدیرخم رسول اکرم (ص) مقابل دیدگان دهها هزار مسلمان، حضرت علی (ع) را به عنوان ولی و وصی بعد از خود انتخاب کردند که بسیاری از علما و بزرگان که در آن مکان حضور داشته‌اند این رویداد عظیم را تایید کردند و این بهترین مدرک و سند برای حقانیت این موضوع می‌باشد

مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج گفت: واقعه غدیر به نوعی آینده اسلام را تضمین کرد، بنابراین، این روز در تاریخ مسلمین از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.

استاد حوزه با اشاره به اینکه امروز جهان غرب در عمل ترس خود را از اسلام نشان داده است، بیان کرد: توهین علیه اسلام در فضای مجازی و در نشریات و در آخرین مورد آن قرآن سوزی در کشور سوئد به نوعی نشان دهنده درماندگی دشمنان است.

وی اظهار کرد: دشمنان در مقابل حقانیت اسلام و قرآن حرفی برای گفتن ندارند بنابراین با انجام اعمال سخیف و شیطانی به دنبال از بین بردن جایگاه والای قرآن هستند ولی تاریخ نشان داده که این کارهای کفرآمیز نتیجه‌ای عکس برای عاملان و آمران آن به دنبال خواهد داشت.

مدیر مدرسه خاتم الانبیا (ص) سنندج افزود: از همه مسلمین و مجامع جهانی درخواست داریم که با عاملین و آمرین حرکت ضدانسانی و آزادی ستیزانه اهانت به قرآن که در کشور سوئد به وقوع پیوست به شدت برخورد نمایند تا شاهد تکرار چنین توهین‌هایی علیه دین اسلام و دین رسول اکرم (ص) نباشیم.

حجت الاسلام نبوی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان که در پشت سر آنها جریان جهانی صهیونیست خود را پنهان کرده می‌کوشند با این کارها افکار عمومی را منحرف کنند ولی به اذن خداوند متعال این دسیسه‌ها یکی پس از دیگری خنثی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha