یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غدیر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای در جامعه انجام گیرد، گفت: ترویج فریضه عفاف و حجاب در جامعه نیازمند همت جهادی و تبلیغات مستمر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه باید با همت خالصانه و جهادی در راستای ترویج آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه گام برداریم، اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید با اجرای برنامه‌های منسجم و هدفمند در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان، رسالت خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای در جامعه انجام گیرد، افزود: ترویج فریضه عفاف و حجاب در جامعه نیازمند همت جهادی و تبلیغات مستمر است.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به تغییر شکل جنگ دشمن و استکبار جهانی از نظامی به جنگ نرم و هزینه‌ها و خسارات جبران ناپذیر آن به باورهای نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای پیشگیری از هجمه دشمنان به صورت عملی وارد میدان شوند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز با اشاره به اینکه اصلاح فرهنگ شهری نیازمند هماهنگی منسجم و هم‌افزایی میان دستگاه‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی است، اظهار کرد:دستگاه‌های اجرایی باید رسالت خود را برای تحقق اهداف شورای فرهنگ عمومی به صورت دقیق انچام دهند.

شهواری رئیس کل دادگستری لرستان هم اولویت اقدامات فرهنگی پیش از اقدامات قضایی در حوزه عفاف و حجاب را برای ترویج این فریضه در جامعه ضروری دانست و خواستار به‌کاری گیری تمام ظرفیت‌های مرتبط برای فرهنگ سازی فریضه عفاف و حجاب در جامعه شد.

منصور احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم در این جلسه خاطرنشان کرد: برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه، در طول سال کارگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و همایش‌های مختلفی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha