شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر

حوزه/ دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت:  در انتقال پیام واقعه غدیر به نسل‌های آینده کوتاهی شده و تشریح و تبیین این رویداد عظیم به درستی صورت نپذیرفته و لذا وظیفه ماست که با عملکرد صحیح در مسیر تحقق این امر گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست معرفتی غدیر و ولایت، عصر امروز در ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر برگزار شد.

حسین کارگر دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر در این نشست به تشریح ابعاد واقعه تاریخی غدیر پرداخت و اظهار داشت: در انتقال پیام واقعه غدیر به نسل‌های آینده کوتاهی شده و تشریح و تبیین این رویداد عظیم به درستی صورت نپذیرفته و لذا وظیفه ماست که با عملکرد صحیح در مسیر تحقق این امر گام برداریم.

وی افزود: اگر در طول تاریخ زمینه برخی تفرقه‌ها در جهان اسلام فراهم گردید، به این دلیل بود که پیام غدیر و حقایق آن به‌درستی تشریح و تبلیغ نشد.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر یادآور شد: مسئله غدیر یکی از پر اهمیت‌ترین وقایع جهان اسلام است و در تبیین و تشریح این واقعه باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و از همه ظرفیت‌های تبلیغی در این راه بهره برد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح و هدایایی، از سادات شاغل در مجموعه ستاد مدیریت درمان بوشهر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha