شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامبر اکرم (ص) ۲۳ سال خستگی ناپذیر دعوت تبلیغی را انجام دادند و امروز آثار تبلیغی زیبای پیامبر اسلام را در جای جای دنیا می توان مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری بوشهری صبح امروز در دیدار با دبیر و معاونین بنیاد بین‌المللی غدیر بوشهر با بیان اینکه رهبری جریان حق را انبیا و اولیای الهی (ع) به عهده داشته‌اند، گفت: همواره در تاریخ بشر دو جریان حق و باطل وجود داشته اند و تبیین این مسئله در جامعه بسیار مهم است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه انبیای الهی(ع) دعوت‌کننده امت به‌سوی زندگی توحید و حقانیت بودن اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) ۲۳ سال خستگی ناپذیر دعوت تبلیغی را انجام دادند و امروز آثار تبلیغی زیبای پیامبر اسلام را در جای جای دنیا می توان مشاهده کرد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با اشاره به آیات قرآن کریم پیرامون حضرت علی(ع) و معرفی حضرت به عنوان چهره ای شاخص گفت: از سخنان پیامبر اسلام و نیز قرآن کریم و همچنین ورق زدن تاریخ این‌طور برداشت می‌شود امیرالمؤمنین(ع) کسی است که به عنوان اسوه و الگو برای جوامع مختلف معرفی شده است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه حضرت رسول(ص) به عنوان الگویی ناب و تمام عیار برای سعادتمندی و عاقبت‌بخیری مردم از سوی خداوند معرفی شده است گفت: مکاتبات حضرت محمد(ص) نقطه عطفی در تاریخ اسلام است؛ پیامبر می فرماید« هر کسی که ذریه‌ام را با دست، زبان و ثروتش مدد کند، شفاعت من در آخرت به او واجب می‌شود و این مسئله نشان از جایگاه بالای سادات دارد».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha