شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم

حوزه/ استاندار قم گفت: شورای اطلاع‌رسانی هر استان می‌تواند هسته مرکزی جهاد تبیین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شورای اطلاع‌رسانی هر استان می‌تواند هسته مرکزی جهاد تبیین باشد.
وی با اشاره به اینکه شورای اطلاع‌رسانی و شورای فضای مجازی می‌توانند ارتباط و تعامل در مأموریت ها داشته باشند، مطرح کرد: این ارتباط و هم‌پوشانی می‌تواند در آینده بازوی کمکی استان باشد.

استاندار قم با بیان اینکه آموزش سواد روایت یک موضوع مهم برای مدیران و مسئولین روابط عمومی‌ها است، عنوان کرد: در این عرصه باید دوره‌های کارگاهی عملیاتی و مهارت محور برگزار شود.
وی با اشاره به اینکه موضوع روایت اول بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: در این عرصه نیز محور اصلی شورای اطلاع‌رسانی است که برای جلوگیری از موازی کاری ها هماهنگی‌های لازم توسط دبیرخانه صورت بگیرد.
شاهچراغی با بیان اینکه در موضوع حوادث روایت اول حائز اهمیت است، تصریح کرد: روایت اول توسط مخاطب و نزد افکار عمومی نهادینه می شود و به همین منظور روایت اول باید روایت به موقع از حقیقت باشد و البته ضرورت رسانه‌ای شدن برخی از موضوعات نیز مورد بررسی و توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه روایت مردمی اثرگذاری بسیاری دارد، یادآور شد: بیان روایت توسط مردم و ابراز نظر جامعه از اقدامات و خدمت رسانی ها بسیار اثرگذارتر از اعلام خبر از سوی مسئولین خواهد بود.
استاندار قم با بیان اینکه در سال جاری و با نزدیک شدن به ایام انتخابات هرچه پیش‌ می‌رویم هجمه‌های دشمنان افزایش پیدا می‌کند، ابراز کرد: باید تلاش کنیم در این ایام امیدآفرینی و تقویت اعتماد عمومی با جدیت بیش‌تری دنبال شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی مؤثر و درست یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران است، عنوان کرد: در دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی می‌توان ظرفیت‌های مختلف ارزیابی را فعال کرد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha