شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن دانش آموزی شهرستان نهاوند

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)  نهاوند گفت: همایش تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان نهاوند، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اظهار داشت: روز گذشته همایش تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان نهاوند با حضور دانش‌آموزان برتر و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان، در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند برگزار شد.

وی با تأکید بر تأثیر نماز در زندگی جوانان و نوجوانان، یادآور شد: اهمیت نماز به قدری مهم است که قرآن بعد از ایمان آن را متذکر شده است.

وی با بیان اینکه نماز و قرآن در دستگاه تعلیم و تربیت بسیار حایز اهمیت است، گفت: لازم است تا با زمینه‌سازی و ایجاد بستر مناسب، شرایط مأنوس شدن هر چه بیشتر دانش‌آموزان با قرآن و نماز را فراهم کنیم که در این بین آموزش و پرورش نقش مهمی را عهده دار است.

وی با اشاره به اینکه نماز به تنهایی کلاس درس، تربیت و نوعی آموزش است، اظهار کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در این عرصه از اثرگذارترین‌ها باشد و لذا باید همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، باید مدارس را به نمازخوانی نوجوانان مزین کنیم، چرا که این برترین تضمین برای سلامتی آینده‌ جامعه است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha