دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ حجت الاسلام حسینی با اشاره به فرسوده بودن آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر، گفت: تلاش برای تجهیز اورژانس شهرستان به ناوگان نو باید دغدغه همه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر صبح امروز در دیدار با رؤسای شبکه بهداشت و درمان و مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر، اظهار داشت: باید امیرالمؤمنین(ع) را الگوی قرار دهیم و در حد اعلا به مردم خدمت کنیم.

وی با تقدیر از تلاش های پرسنل اورژانس شهرستان دیّر، افزود: بعضی از مسئولیت‌ها مانند اورژانس ویژه است و یک لحظه کوتاهی بازی با جان بیمار است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه پرسنل اورژانس مسئولیت خطیری برعهده دارند، بیان کرد: اورژانس نیاز حیاتی است و گاهی اوقات یک دقیقه هم برای بیمار تعیین کننده است.

وی با اشاره به فرسوده بودن آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر، گفت: تلاش برای تجهیز اورژانس شهرستان به ناوگان نو باید دغدغه همه باشد.

امام جمعه بندر دیّر با تأکید بر اینکه در هنگام حضور مسئولین کشوری در شهرستان باید درخواست‌های مهم خود را بیان و پیگیری کنیم، عنوان کرد: توجه به حوزه بهداشت و درمان یکی از دغدغه‌ها و نیازهای اساسی مردم شهرستان دیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha