سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جنبش اتحاد مسلمین جمهوری آذربایجان

حوزه/ جنبش اتحاد مسلمین در جمهوری آذربایجان تأکید کرد: سیاست اسرائیل که به سلسله جنایات، تروریسم نظامی، سیاسی و سایبری خود در خاک کشورهای مستقل و آزاد ادامه می دهد، دخالت در امور داخلی این کشورهاست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جنبش اتحاد مسلمین در جمهوری آذربایجان در بیانیه ای گفت: جنایات نیروهای رژیم اسرائیل در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن نمونه دیگری از نگاه جهانیان به رویدادها از چارچوب منافع و نه عدالت و دموکراسی است. از سال ۱۹۴۸ میلادی تا به امروز، علی رغم مشخص بودن خطوط مرزی، اسرائیل-صهیونیست ها به داخل فلسطین نفوذ کردند و سرزمین های آنها را اشغال کردند، به کشتار هزاران فلسطینی در سرزمین خودشان و در خانه هایشان رواج دادند.

این جنبش افزود: قتل های اخیر در جنین، سیاست اسرائیل تحت عنوان "پاکسازی خطر" علیه سرزمین خود، سربازانش، در واقع بیشتر به نفع اشغال سرزمین فلسطین توسط صهیونیسم است. آمریکا به عنوان مدافع این جنایات خونین اسرائیل که در برابر چشم جهانیان از توانایی ویژه ای برای حمله مسلحانه و نظامی به خاک کشور مورد نظر خود برخوردار است با آنها متحد است. امروز حتی زنان و نوزادان بی گناه بی شماری از شهروندان فلسطینی جان خود خود را از دست داده‌اند.

جنبش اتحاد مسلمین در آذربایجان ادامه داد: سیاست غاصب صهیونیسم که به سلسله جنایات، تروریسم نظامی، سیاسی و سایبری خود در خاک کشورهای مستقل و آزاد ادامه می دهد، دخالت در امور داخلی این کشورهاست و این غیرقابل قبول است. سیاست غاصب اسرائیل بر خلاف تمام کنوانسیون های بین المللی باید متوقف شود و حق زندگی آزاد و راحت فلسطین که بیشتر قلمرو آن توسط صهیونیسم تصرف شده تضمین شود. برای این منظور همه کشورهای اسلامی باید با سیاست ویرانگر اسرائیل به شدت مخالفت کنند و از گام های ویرانگر صهیونیسم جلوگیری کنند.

این جنبش در پایان تأکید کرد: ما به عنوان جنبش اتحاد مسلمین امروز هم جنایات اسرائیل در فلسطین را به شدت محکوم می کنیم و از کل جهان اسلام می خواهیم که موضع درست خود را در برابر صهیونیسم که لکه سیاهی بر بشریت است نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موسوی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
    0 0
    صد در صد هم همینطور است چرا که در باکو و ترکیه می بینیم/