سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج با اشاره به حادثه خونین مسجد گوهر شاد و پاسداشت بزرگداشت شهدای مظلوم مسجد گوهرشادگفت: همه مدیران از ظرفیت خود برای برگزاری باشکوه "اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده" در شهر خورموج استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین علی زاهددوست امام جمعه شهر خورموج در نشست هماهنگی برگزاری مراسم محوری بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد و با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در خورموج گفت: در روزگاری که رژیم سفاک و خونخوار رضاخان علیه فرمان قطعی اسلام اقدامات ننگینی انجام داد مردم مومن به مقابله با او پرداختند و برای تجمع در صحن مسجد گوهرشاد حاضر شدند که با دستور رضاشاه ملعون همه را به رگبار بستند و عده زیادی شهید و غریبانه دفن شدند و این لکه ننگ تا ابد از دامن رژیم سفاک ستم شاهی پاک نخواهد شد و یاد و خاطره ی آن شهدای مظلوم از بین نمی رود.

امام جمعه خورموح با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما با چنین حوادث و خون هایی آبیاری شده و به اینجا رسیده، مطرح کرد: یکی از مطالبات جدی مردم از مسئولان، مقابله با هنجارشکنان عفاف و حجاب در جامعه است.

وی با تأکید بر ایجاد فضای مناسب جهت حضور حداکثری مردم در اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده بیان داشت: همه مدیران از ظرفیت خود برای برگزاری باشکوه "اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده" در شهر خورموج استفاده کنند.

گفتنی است "اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده" روز جمعه ۲۳ تیرماه بعد نماز مغرب و عشاء در فضای روبرو حسینیه میرزا شهر خورموج برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha