سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
کد خبر: 1097387
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
شماره دوم مجله خردورزی

حوزه/ شماره دوم مجله خردورزی ویژه خردادماه و تابستان ۱۴۰۲ با تیتر اصلی «جسارت نقد؛ اعتلای حکمرانی در گرو نقد درون‌ گفتمانی» و به سردبیری مجید رحیمی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین شماره از مجله خردورزی ویژه خردادماه و تابستان ۱۴۰۲ با تیتر اصلی «جسارت نقد؛ اعتلای حکمرانی در گرو نقد درون‌گفتمانی» منتشر شد.

بر اساس این گزارش، «حکمرانی قبیله‌ای» گفت‌وگو با حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه، «انقلاب ما و حکمرانی اسلامی» بررسی حکمرانی دینی از منظر آیت‌الله جوادی‌آملی، آیت‌الله مصباح‎‌یزدی، علامه حکیمی و شهید بهشتی، «نگاه ساده‌انگارانه‌ای به حکمرانی داشتیم؟» نگاهی به چهل و چهار سال حکمرانی جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با عماد افروغ، مهدی غضنفری و محمدهادی همایون‌، «تمنای هرج و مرج» آزادی بدون امنیت چه بلایی بر سر جامعه می‌آورد؟،‌ «دانش نظری به‌مثابه قدرت» گفت‌وگوهایی با آندره آناتولیویچ بایکوف، مجتبی عبدخدایی و گرگ سیمونز پیرامون کارکرد نظریات پساغربی روابط بین‌الملل، «بررسی رابطه اسلام و قوانین جمهوری اسلامی» در گفتگو با رضا غلامی و خیرالله پروین، «کانون بحران» شش گفتار و پنج یادداشت درباره آثار هوش مصنوعی بر آینده جهان، نگاهی به «برادران لیلا» یک هجویه طبقاتی که پشت مانکن اعتراض پنهان شده است، «لغزش اعتماد عمومی» چرخه فضیلت‌آمیز اعتماد در حکمرانی است، از مطالب این شماره از مجله خردورزی می باشد.

این مجله «خردورزی» به مدیرمسئولی رفیع‌الدین اسماعیلی، سردبیری مجید رحیمی و طراحی جلد علیرضا ذاکری منتشر شده و قابل ذکر است که این مجله پس از انتشار چهارده شماره به‌ صورت دیجیتال، مجوز چاپ مجله گرفته و از شماره پانزدهم به صورت چاپی منتشر شد که از سوی مسئولان، شماره اول نام گرفت.

فرهیختگان گرامی می‌توانند تا امروز چهارشنبه ۲۱ تیرماه، ضمن برخورداری از تخفیف ۳۰ درصدی و ارسال رایگان، شماره دوم خردورزی را با واریز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان، پیش‌خرید کنند.

علاقه مندان، وجه مذکور را به شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۸۸۰۰۰۱۱۷۴۱ به‌نام شناخت‌پژوهان رسانه (بانک پارسیان) واریز نموده؛ سپس ‌رسید واریز، نشانی دقیق و کدپستی را به دایرکت اینستاگرام خردورزی، و یا به شماره ۰۹۳۶۸۲۹۶۵۱۷ در تلگرام یا ایتا ارسال نمایند.

دومین شماره از مجله خردورزی منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha