شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
علی اکبر اسماعیلی

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و روحانیون، گفت: بدون فوت وقت کانون های برنامه ریزِ امر تبلیغ در حوزه های علمیه شکل بگیرد. از نظر فردی هم اولویت طلبگی مسئله تبلیغ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و روحانیون گفت: امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب افق تبلیغ در حوزه های علمیه را مشخص کردند.

وی با بیان این که یکی از اشکالات حوزه های علمیه به حاشیه بردن تبلیغ است، تصریح کرد: رهبری عزیز مسیر و نقشه راه را مشخص کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تاکید بر اینکه امر تبلیغ در حوزه اولویت دارد، گفت: بدون فوت وقت کانون های برنامه ریزِ امر تبلیغ در حوزه های علمیه شکل بگیرد. از نظر فردی هم اولویت طلبگی مسئله تبلیغ باشد.

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه طلاب و روحانیون باید به صورت تخصصی در عرصه بین الملل حضور یابند، گفت: شناخت عالمانه از جریانات فکری بین المللی و کسب مهارت های تبلیغی برای هر طلبه ای اولویت دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار کرد: استحاله فرهنگی هشداری بود که اگر اتفاق بیفتد مانند دوران هایی که در اسلام اتفاق افتاد و قرن ها اسلام ناب را به حاشیه برد گریبانگیر اسلام و ایران خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha