شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران با آیت الله اعرافی

حوزه/ ایثارگران باید نماد گفتمان انقلاب اسلامی باشند و تحقق این امر مستلزم ‌کار نرم افزاری سخت و پیچیده است و اکنون جمعی از این افراد در این مسیر هستند و احساس سرافرازی و افتخار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی امروز در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که در قم برگزار شد اظهار داشت: این توفیق در حالی حاصل شده است که خیلی از دورانی که بنیاد شهید در امور فرهنگی در هر شهر و استانی پرچم دار بود فاصله گرفته بودیم، اما اکنون حرکت بنیاد شهید از ستاد تا عمق شهرستان ها در ترویج ارزش های فرهنگی ادامه پیدا می کند.

وی بیان کرد: ایثارگران باید نماد گفتمان انقلاب اسلامی باشند و تحقق این امر مستلزم ‌کار نرم افزاری سخت و پیچیده است و اکنون جمعی از این افراد در این مسیر هستند و احساس سرافرازی و افتخار می کنند.

وی به فعالیت مدارس شاهد اشاره کرد و گفت: بعد از دفاع‌ مقدس مدارس شاهد مشعل هدایت بود، ولی در گذر زمان مقداری این موضوع در این ‌مدارس کند و ضعیف شد، اما خوشبختانه نگاهی که دولت جدید به مدارس شاهد دارد خیلی خوب است.

مدیر حوزه های علمیه افزود: گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا، دارای گفتمانی است که بسیار مشتری دارد ولی متاسفانه در داخل کشور مقداری از آن غافل هستیم.

وی ادامه داد: در دنیا، صف های بزرگ تشکیل شده است که حرف ما را بشنوند و در بخش علوم اسلامی کارهای زیادی در جامعه المصطفی انجام شده است و نیاز به کار دانشگاهی عمیق برای ترویج گفتمان داریم و اگر بتوانیم بخش عمده ای از دانشگاه ها را به این رنگ و لعاب بکشانیم بسیار خوب است.

آیت الله اعرافی هم‌چنین تاکید کرد که گردشگری و کار دانشگاهی در تبلیغ گفتمان اسلامی و انقلابی ما تاثیر زیادی دارد.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های بنیاد شهید به خصوص در حوزه آموزشی در مدارس شاهد و دانشگاه شاهد عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha