یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ص

حوزه / خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل با شعار «خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی» پویش« تامین جهیزیه ذریه زهرا(س)» را از دهه کرامت تا دهه ولایت اجرا کردند و جهیزیه کامل را در روز مباهله و خانواده به عروس سادات اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل امروز درجمع خبرنگاران گفت: به همت و همکاری سه کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی و کانون‌های عمومی غریب الغربا و ثامن الحجج(ع) این شهرستان پس از دوماه تلاش و پیگیری خادمیاران و یاوران این سه کانون رضوی و مشارکت خیران جهیزیه دختری از سلاله حضرت زهرا (س) تهیه و با حفظ کرامت و عزت انسانی تقدیم خانواده عروس شد.

عباس آذرباد با تاکید بر تعامل، هم افزایی و روحیه همدلی و همکاری سه کانون تخصصی و عمومی خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل و کمک خیران شهرستان برای اجرای پویش ارزشمند نوعدوستانه و خداپسندانه « تامین جهیزیه ذریه زهرا(س)» افزود: صفر تا صد وسایل ضروری زندگی مشترک یک زوج جوان به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال تهیه و اعطا شد.

وی با تقدیر از تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های مسئولان، خادمیاران، یاوران و خیران کانون تخصصی بانوان و خانواده و کانون عمومی غریب الغربا و ثامن الحجج(ع) آران و بیدگل در حُسن سلیقه و انتخاب خوب بازه زمانی اجرای پویش «تامین جهیزیه ذریه زهرا (س)» از دهه کرامت تا دهه ولایت و خلاقیت آنها برای اهدای جهیزیه در روز مباهله و خانواده تصریح کرد: اجرای این پویش و عمل خیرخواهانه و مومنانه خادمیاران به تبعیت و برخاسته از صفات و خصایل کرامت رضوی، محبت فاطمی و غیرت علوی به مهر نبوی است.

به گفته وی، انجام خدمت زیبا و حسنه خادمیاران همچنین گامی در راستای تسهیل در امر ازدواج آسان برای جوانان علاوه بر انبساط خاطر و حفظ آبرو و شأنیت خانواده احسان‌جو است.

آذرباد طعم شیرین لذت خدمت رضوی با این مصداق کار گروهی و مشارکت محلی خادمیاران را مایه مباهات و افتخار دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی دانست و گفت: همدلی و همراهی اعضای کانون‌های خدمت رضوی با مردم تبلور و تحقق واقعی شعار «خدمت کریمانه، جهاد عالمانه » در عرصه وسیع شبکه خادمیاری کشور است.

وی با تاکید بر خلق صحنه‌های زیبا و منقلب کننده و تحول بخش عواطف انسانی از مواسات و همدلی تمامی شهروندان آران و بیدگلی به عنوان نیکوکار اظهار کرد: همه شهروندان اعم از خادمیار، یاور، خیّٓر و حتی مادری که توان اهدای یک دست ظرف میوه خوری داشت پای کار آمدند و معنای واقعی نشان(برند) شهر نمونه امام رضایی را برای آران و بیدگل تجلی بخشیدند.

آران و بیدگل دارای ۱۶۰ خادمیار رسمی رضوی (۹۸ نفر زن و ۶۲ نفر مرد)، ۲۷ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون‌ تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان است که فعالیت رسمی خود را از دهه کرامت سال ۱۴۰۰ با ۳۶ خادمیار آغاز کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha