سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شمسی فر

حوزه/امام جمعه موقت خرم آباد گفت: شورای نگهبان در زمان های حساس انتخابات، از آرای مردم حراست می کند و اگر این نهاد نبود ضربات سنگینی از سوی دشمن به کشور وارد می شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام بهروز شمسی فر امام جمعه موقت خرم‌آباد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه باید نهادهای دینی و فرهنگی در اجرای برنامه های خود برای استحکام بنیان خانواده تلاش کنند، گفت: شخصیت انسان در خانواده که رکن اصلی جامعه است شکل می‌گیرد و برای تحقق این مهم باید خانواده ها در راستای تربیت نسلی مومن و انقلابی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه خانواده ها باید در تربیت دینی فرزندان خود کوشا باشند، اظهار کرد: خانواده ها باید از همان دوران کودکی فرزندان خود را با آموزه های قرآنی و اخلاقی مأنوس کنند.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت تکریم بازنشستگان تاکید کرد و افزود: تکریم بازنشستگان باید از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان این نهاد را یکی از نهادهای حساس و مهم در کشور دانست و گفت:این نهاد در زمان های حساس انتخابات، از آرای مردم حراست می کند و اگر شورای نگهبان نبود ضربات سنگینی از سوی دشمن به کشور وارد می شد.

امام‌ جمعه خرم آباد در پایان بر اجرای برنامه های با محتوا و هدفمند عزاداری سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش تاکید کرد و گفت: برنامه عزاداری هیئت های مذهبی باید بامحتوا، عمیق و در شأن و حرمت اهل بیت(ع) باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha