یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
محمدمهدی مسلمی‌فر، دبیر ستاد راهبری مساجد حوزه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

حوزه/ دبیر ستاد راهبری مساجد حوزه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از فعال بودن ۱۶ کمیته در این ستاد به منظور پیشبرد بهتر اهداف و سیاست های آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدمهدی مسلمی‌فر، دبیر ستاد راهبری مساجد مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه دراولین نشست ملی «مشاوران مسجدمحور» که به همت ستاد راهبری مساجد مرکز مدیریت حوزه های علمیه در سالن آیت الله حائری(ره) برگزار شد، در سخنانی اظهارکرد: در بررسی های انجام شده یکی از نیازهای ضروری مساجد با توجه به جایگاه بالایی که در جامعه دارند بحث آموزش مشاوره است.

وی افزود: ستاد راهبری مساجد در قالب ۱۶ کمیته فعالیت می کند و با توجه به اهمیت این موضوع یکی از کمیته های آن بحث آموزش مشاوره است.

دبیر ستاد راهبری مساجد حوزه علمیه با بیان اینکه در حال حاضر در کشور ۸۰ هزار مسجد داریم، ادامه داد: از این تعداد مسجد ۳۰ هزار مسجد دارای امام جماعت فعال دارد که ما توانسته ایم در ۱۰ هزار مسجد توسعه شبکه سازی خوبی انجام دهیم.

حجت الاسلام مسلمی فر بیان کرد: در رصدهای صورت گرفته فقدان و نیاز دو موضوع به شدت وجود دارد یکی بحث مجازی آموزش مشاوره و دیگری بحث حضور آن. در بحث مجازی نیازمند تجهیز و تقویت زیرساخت ها هستیم و در فضای حقیقی هم ظرفیت مکانی و مخاطبی خوبی را در اختیار داریم و لذا نیازمند یک عزم جدی و کمک همه جانبه از سوی دست اندرکاران و مسئولین امر هستیم تا این اتفاق مبارک با همکاری حوزه های علمیه در سراسر کشور رخ دهد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha