چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1098017
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
تصاویر / نخستین همایش بین المللی دشمن شناسی

حوزه/ نخستین همایش «دشمن شناسی» از سوی مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نخستین همایش «دشمن شناسی» از سوی مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با ارائه ۶۰ عنوان مقاله از سوی پژوهشگران و تجلیل از «ابوالقاسم طالبی» کارگردان کشورمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری در این همایش با اشاره به نقش فهم و شناخت عمیق تمدن غربی گفت تمدن غرب باید از نظر فلسفی و در ابعاد مختلف شناخته شود.

سردار فلاح زاده جانشین فرمانده سپاه قدس نیز در این مراسم با اشاره به تدابیر رهبر انقلاب مبنی بر گسترش عمق استراتژیک ایران پس از جنگ گفت: در زمان مبارزه با داعش رهبری آیت الله خامنه‌ای و همت فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی ارتش اعتقادی تشکیل شد و توطئه دشمن صهیونیستی را ناکام گذاشت.

وی ادامه داد: اگر مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم نبود داعش بر اساس اعلام و برنامه ریزی‌ها تا خراسان و بنگلادش پیشروی می‌کرد.

سردار فلاح زاده افزود: عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی در سطح اول از نیل تا فرات تعیین شده بود و این راهبرد و گفتمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بود که نظم قبلی جهان را به چالش کشید.

در این مراسم جایزه سال دشمن‌شناسی به آقای ابوالقاسم طالبی از کارگردان سینما و تلویزیون اهدا شد. همچنین از حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا علم‌الهدی تقدیر به عمل آمد.

رونمایی از کتاب «فقه رسانه» و چاپ سوم کتاب «نفوذ فرهنگ کابالیستی در سینما» به قلم استاد محمدحسین فرج‌نژاد از دیگر بخش های این همایش بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha